V případě, že mají nabídky e-shopů v detailu produktu stejnou cenu, jsou dnes řazeny podle následujících kritérií:
- košíkovost – zapojení e-shopu do Heureka Košíku
- skladovost – skladová dostupnost produktů
- celkové hodnocení e-shopu
- počet uživatelských hodnocení
- certifikát Ověřeno zákazníky
- certifikát Autorizovaný prodejce
Dříve Heureka řadila nabídky se stejnou cenou podle toho, jak na ně uživatelé klikali (čím více prokliků, tím vyšší umístění). Aktuální systém nabízí provozovatelům e-shopů více možností, jak pozice na Heurece ovlivnit.
Co dělat pro co nejvyšší pozice na Heurece?
- Zvažte zapojení e-shopu do Heureka Košíku, protože zvláště ve vysoce konkurenčních segmentech by mohlo být pomyslným jazýčkem na vahách.
- Minimalizujte dodací dobu – nikdo dnes nechce zbytečně čekat a dostupnost zboží skladem se stává v podstatě standardem.
- Nabízejte kvalitní zboží a související servis, dodržujte dodací lhůty, komunikujte se zákazníky. Ti se vám potom odmění pozitivním hodnocením, což neoddělitelně souvisí s certifikátem Ověřeno zákazníky.
- Zkuste motivovat zákazníky k napsání recenze například ve formě drobné slevy na další nákup apod.
- Pokud jste prodejcem určité značky, můžete se pokusit získat certifikát Autorizovaný prodejce. Jedná se o placenou službu, kdy certifikát může uhradit značka, která také vybírá obchody, které certifikát dostanou, nebo prodejce, který doloží smlouvu o selektivní distribuci a hradí 2000 Kč měsíčně.