Od počátku dubna 2019 změnil zbožový srovnávač Zboží.cz způsobu měření konverzí. Nyní jsou k dispozici dva typy měření – omezené a standardní.
Omezený konverzní kód poskytuje pouze základní měření – informaci, že došlo k objednávce, a hodnotu objednávky. Standardní konverzní kód nabízí několik zajímavých rozšíření:
- hodnocení od skutečných zákazníků – váš e-shop mohou hodnotit pouze lidé, kteří u vás skutečně nakoupili, čímž se vyhnete negativním anonymním recenzím,
- více hodnocení a produktových recenzí – Zboží.cz se aktivně ptá zákazníků na hodnocení jejich nákupní zkušenosti,
- dokonalý přehled o objednávce – víte, kolik vám Zboží.cz přivedlo zákazníků, máte přehled o jednotlivých objednávkách, zda se prodal produkt, na který zákazník na Zboží.cz kliknul, nebo jestli mu v košíku nakonec skončil jiný z produktů vaší nabídky.
V případě zájmu o využití standardního měření konverzí nás, prosím, kontaktujte. Platforma aPilot je na nové podmínky připravena, nicméně implemetace standardního konverzního kódu bude vyžadovat úpravu šablon vašeho e-shopu.