Filtrování podle státu
Provedli jsme malou, ale žádanou úpravu filtrování v modulu Uživatelé. Nyní můžete jak uživatele, tak firmy filtrovat podle státu.
Rozšířené využití recenzí z Heuréky
Umíme stahovat do aPilota recenze e-shopu z Heuréky a dále s nimi pracovat (například zobrazit v e-shopu všechny nebo pouze vybrané). Můžeme také vytvořit individuální widgety, které zobrazí vybrané recenze nebo souhrnná data. V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte.
Oblíbené položky
Přihlášený uživatel má možnost si označit produkty, které se mu líbí:
Oblíbená položka je označena. K seznamu oblíbených položek se uživatel dostane přes odkaz na textu „Oblíbená položka“ nebo přes uživatelské menu.
V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte (je nutná úprava šablon).
Nový vyhledávač výdejních míst Zásilkovny
Implementovali jsme nový vyhledávač výdejních míst Zásilkovny, který – budeme-li citovat Zásilkovnu samotnou – „umožňuje mnohem pohodlnější, kvalitnější, a hlavně aktuálnější výběr cílového výdejního místa zásilek". Podrobnější informace najdete v blogu Zásilkovny. V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte.
Změna v ověření plátce DPH a prodeji bez DPH při exportu
Provedli jsme změnu identifikace plátce DPH, který v případě vývozu zboží nebo služby do států EU může na e-shopu nakupovat bez DPH. Na záznamu firmy v sekci „fakturační údaje“ byly provedeny tyto úpravy:
- původní položka „DIČ“ byla přejmenována na „identifikace plátce DPH (DIČ / IČ DPH)“,
- vznikla nová volba „ověřený plátce DPH“ (ne/ano),
- vznikla nová položka „identifikace plátce daně z příjmu“, pro kterou se používá na Slovensku DIČ.
Pokud chcete, aby váš zákazník ze státu EU u vás nakupoval bez DPH, musí mít vybranou volbu „ověřený plátce DPH: ano“. Tato volba není automatická a při registraci je nastavena na „ne“, takže toto ověření je potřeba provádět ručně.
Zaokrouhlování na základě platební podmínky
Abychom vyhověli aktuálním legislativním požadavkům, řešíme v aPilotu zaokrouhlování celkové částky objednávky na základě platební podmínky. Pokud se jedná o platbu v hotovosti nebo na dobírku, částku zaokrouhlujeme. Pokud se jedná o bezhotovostní platbu, částku nezaokrouhlujeme. V případě, že je e-shop napojený na účetní systém POHODA, předáváme sem na základě použité platební podmínky informaci o tom, jestli se má celková částka objednávky zaokrouhlit nebo ne.
Editace telefonu v objednávce
Nově je možné v aPilotu na detailu objednávky kromě e-mailu editovat také telefonní číslo. Vyšli jsme tak vstříc požadavkům našich klientů, kteří využívají přímou komunikaci se systémy spedičních služeb. Těm případná chyba v zadání telefonního čísla ze strany zákazníka tento export dat v mnoha případech znemožňovala.
Tag <LIST_PRICE> ve feedu pro Zboží.cz
Do obecného feedu pro Zboží.cz jsme doplnili tag <LIST_PRICE>, který obsahuje orientační doporučenou prodejní cenu v Kč včetně DPH a poplatků (tzv. MSRP – manufacturer's suggested retail price). Tato hodnota, kterou přebíráme z ceníku „doporučená cena“ ve výchozím profilu e-shopu, se může objevit také u nabídky v Dynamickém banneru Sklik ve formě přeškrtnuté původní ceny nebo z ní zde může být vypočítána procentuální sleva. Pokud váš e-shop používá feed pro Zboží.cz s individuálními úpravami, bude potřeba v případě vašeho zájmu o využítí tohoto tagu feed upravit.
Skrytí reCaptcha
Google povolil skrytí symbolu reCaptcha na webu a nahrazení tohoto poněkud nevzhledného a celkový dojem z designu kazícího prvku textovou informací Tyto stránky chrání reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky Google. Nyní je tedy možné tuto úpravu provést i na webech postavených na platformě aPilot (je nutná úprava šablon).
Dodací adresa v případě osobního odběru
V případě, že je v nastavení dodací podmínky vybráno „zamezit vyplnění dodací adresy (automaticky vyplní adresu místem osobního odběru)“, není po zákazníkovi vyžadována dodací adresa, která je v objednávce nahrazena adresou pobočky.
Heuréka a odběr zboží na pobočkách nebo výdejních místech
Pokud umožňujete odběr zboží na interních pobočkách e-shopu nebo na výdejních místech dopravců z DepotAPI (DPD Pickup, Zásilkovna, Uloženka), můžete v aPilotu v nastavení propojení s Heurékou nastavit typ poboček / výdejních míst, případně dopravce skrze DepotAPI.